Tuesday 11 October 2016

PROSES PENYEMBUHAN SELEPAS MEMAKAI 'PREMIUM BEAUTIFUL CORSET'

TINDAK BALAS FAR INFRA RAY KE ATAS BADAN)

Hari ni saya ingin berkongsi proses penyembuhan kesan tindak balas FIR terhadap badan kita .Sebagai Pengguna Premium Beautiful Korset saya ingin berkongsi  tindak balas Far Infrared Ray (FIR) semasa kali pertama menyarung Premium Beautiful.

Saya seorang pesakit Slip Disc yang bermasalah untuk berjalan,berdiri dan duduk untuk jangkamasa lama.Selepas terjumpa Premium Beautiful kali pertama saya sangat bersyukur kerana sakit saya berkurangan selepas memakai Premium Beautiful secara konsisten.

Tindak balas selepas memakai korset ni bergantung kepada keadaan kesihatan si pemakai kerana FIR yang terdapat pada korset ini sangat baik untuk melancarkan darah dan meningkatkan metabolism dan juga membantu ‘DETOX’ badan kita secra natural.

Tindak Balas Selepas MEMAKAI Premium Beautiful:-

- Badan akan terasa suam-suam terutama di bahagian perut.
Pakai premium Beautiful ni terasa macam bertungku selama lapan jam dan disarankan ibu selepas bersalin memakai premium beautiful.Ibu selepas bersalin akn rasa badan panas sepanjang masa dan tak perlu risau rasa sejuk2 ketika berpantang.FIR yang terdapat pada korset bertindak memanaskan badan dan mengekalkan keperluan FIR yang diperlukan oleh badan kita.

--Buang Angin di dalam badan 
Ada juga yang pakai premium beautiful buang angin dengan sendawa tanpa henti .Mungkin angin banyak dalam badan .Angin banyak dalam badan memang tak elok kerana akan selalu rasa pening dan sakit badan.

-Cirit Birit & Demam
Selepas dua hari  memakai premium beautiful ada yang cirit birit serta demam kesan tindak balas FIR terhadap badan kita.Saya sendiri mengalami cirit birit dan dalam masa yang sama demam selama .

-Terasa pening-pening & mengantuk
Jika mengalami proses pening dan mengantuk bermakna proses detok sedang berlaku dan disarankan minum ‘air putih’ banyak supaya melancarkan proses detok dalam badan.INI ADALAH KERANA TOKSIK DALAM BADAN AKAN DIKELUARKAN OLEH KORSET PREMIUM BEAUTIFUL MELALUI PELUH. So, toksik yang melekat pada korset anda boleh di cuci dengan pencuci Premium Beautiful .Korset ini juga mudah kering dengan suhu bilik . Teruskan memakai korset pada hari berikutnya

-Gatal-Gatal
Saya juga mengalami gatal-gatal selepas seminggu menjadi Premium Beautiful User.Jadi saya akan basuh korset saya setiap hari kerana selepas basuh toksin melekat pada korset akan tanggal. So esok bila pakai semula takde rasa gatal-gatal lagi.Ternya badan saya banyak asid kan???

-Berat Badan Turun Slowly
Yeayyy..apa yang paling gembira adalah selepas sebulan pakai Premium Beautiful berat badan akan turun secara perlahan-lahan dan bentuk badan pun ‘reshape’ secara semulajadi..
- Rasa sengal pada Payudara 
Premium Beautiful membantu menstabilkan hormone serta melancarkan darah .Jadi kesan pada payudara seperti denyut2 dan sengal2 akan terjadi untuk proses penyembuhan.
So, payudara akan kembali firm keran FIR helps to firm back our breast dan masalah kendur payudara dapat di atasi.Terutama Ibu2 selepas bersalin.

saya berharap dengan perkongsian entry di atas dapat menjawab kemusykilan anda mengenai PREMIUM BEAUTIFUL.


For more detail about Premium Beautiful boleh 

Contact: FIRA 011-10611586







No comments:

Post a Comment